לקבלת הצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    הדרך של עיצוב לוח שנה בקלות

    עיצוב לוח שנה כעת בזמן פתיחת השנה העברית החדשה היא מתנה מדויקת אישית ומרגשת לכל מי שחשוב לכם להעניק מתנה אישית שכזו. עיצוב לוח שנה מקורי נעשה על פי הצרכים והדרישות שלכם. אתם בוחרים אילו רקעים יופיעו על גבי לוח השנה שלכם או שאתם יכולים לבחור רקע מקורי שלכם הקשור לבית העסק שלכם או אם אתם רוצים להעניק מתנת חג ייחודית ומקורית לחברים ומשפחה כאשר עיצוב לוח שנה שלכם יהיה מעוטר בתמונות שלכם עם בני המשפחה והאנשים החשובים לכם שיופיעו על גבי לוח השנה שלכם. תוכלו לבחור מתוך הדגמים השונים של לוחות שנה אותם תוכלו למצוא בבית דפוס מרקשטיין בית דפוס המעניק שרותי הדפסה מתקדמים כבר מעל ל-70 שנים ובלי פערי תיווך במחירים.

    קיימים מספר דגמים של לוחות שנה אשר מתוכם ניתנת האפשרות של עיצוב לוח שנה בדרך המקורית שלכם. בין אם אתם בוחרים בלוח שנה ספירלי אותו ניתן לתלות על גבי הקיר או בלוח שנה מגנטי הנצמד למקרר או לוח שנה שולחני. אתם אפילו יכולים לבחור ביומן שבועי בעיצוב אישי של עיצוב לוגו בית העסק שלכם עם כיתוב מקורי המתקשר לבית העסק שלכם. ומה עוד תוכלו למצוא בעיצוב לוח שנה? הינה עוד כמה טיפים שיעזרו לכם עם עיצוב לוח שנה:

    • עיצוב לוח שנה היא דרך מקורית למתנה המוענקת לאנשים החשובים לכם באמת. בין אם מדובר בקהל הלקוחות הנאמן שלכם או בבני משפחה וחברים. תוכלו לבחור בין עיצוב לוח שנה עברי המצוין עם חגי ישראל או לוח שנה לועזי, וכמובן לשלב בין השניים
    • כל הדפים מהם עשוי לוח השנה המעוצב הינם דפי כרומו משובחים, כשכל הרקעים המצולמים מגיעים באיכות צילום גבוהה שלא תרצו להפסיק להביט בלוח השנה המעוצב שלכם.
    • כאשר אתם מעצבים לוח שנה עבור בית העסק שלכם, מלבד הרקעים אותם תוכלו לבחור מבין שלל הרקעים הקיימים או לבחור ברקע מקורי שלכם, אתם יכולים להוסיף את לוגו בית העסק שלכם, שם בית העסק שלכם, כתובתו וכתובת הדואר האלקטרוני ש/ל בית העסק שלכם, וכמובן מסרים חשובים נוספים אותם תרצו להעלות בעיצוב לוח השנה שלכם

    סיכום דבר

    עיצוב לוח שנה זוהי דרך מיוחדת ונפלאה לקדם את בית העסק שלכם ולשמור על קשר הדוק עם הלקוחות הנאמנים שלכם, כמו גם מתנה מקורית ולבבית להעניק כאנשים פרטיים עבור בני משפחה וחברים יקרים. כנסו כבר עכשיו אל אתר בית דפוס מרקשטיין, והתחילו לעצב את לוח הדנה המקורי שלכם.

    לקבלת הצעת מחיר משתלמת

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      לכתבות נוספות

      post-thumbnail
      מוצר מיוחד - העטים בסגנון הארגוני

      עטים עם לוגו - מתנה אוניברסלית. עטים בסגנון הארגוני של החברה ניתנים לבחירה בכל קטגוריית...

      המשך קריאה..
      post-thumbnail
      מוצרים מיוחדים באיכות גבוהה

      מדוע חברות מצליחות מזמינות עטים ממותגים? דפוס מרקשטיין מתמחה בהפקת מוצרי כתיבה פרסומיים לחברות ועסקים....

      המשך קריאה..
      post-thumbnail
      דרך יעילה להעברת מסר שיווקי

      בדפוס מרקשטיין צוות אנשי מקצוע מעולים שיפיקו עבורכם במהירות ובזול מגוון רחב של מוצרי דפוס,...

      המשך קריאה..
      post-thumbnail
      הקלה על גישה מהירה למסמכים

      לשם מה אנחנו זקוקים לפולדרים ממותגים בפיתוח עסקים מודרניים? תיקיות מסמכים הן אחד החלקים החשובים בתהליך...

      המשך קריאה..
      post-thumbnail
      מוצר בהתאמה אישית לשמירת תעודות

      למרות העובדה שחברות רבות מיישמות ניהול מסמכים אלקטרוני פולדרים עדיין מאוד שימושיים במשרדים רבים. דפוס מרקשטיין...

      המשך קריאה..

      לקבלת הצעת מחיר משתלמת

      השאירו פרטים ונחזור בהקדם

        Skip to content