לקבלת הצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    דפי ממו ופנקסים

    דפי ממו

    בשנים האחרונות עבודה מהבית הפכה לחלק מחיינו. למי שביננו שעובד מהבית חשוב מאוד להבין כיצד ליצור מקום נוח לתעסוקה יומיומית וסביבת עבודה מזמינה ומאורגנת. כדאי להבין איך לסדר את החדר בעת ארגון משרד ביתי. החדר חייב להיות מסודר ונוח לעבודה. אחת העצות היעילות היא להשתמש במינימום ניירת, על מנת לא לשכוח שאתם עובדים דפי ממו יעזרו לכם בביצוע משימות במשך היום.

    ניתן להזמין דפי ממו איכותיים, במחירים נוחים בדפוס מרקשטיין הנמצא ברחוב היוזם 1, קריית ביאליק. בדפוס מרקשטיין עוסקים בהפקת מחברות, מוצרים משרדיים ופרסומיים.

    דפי ממו – איך לארגן את החדר בצורה נוחה?

    רוב החלל במשרד שלכם "ייתפס" על ידי שולחן. לכן, יש צורך להעריך את השטח הפנוי בבית ולבחור שולחן בגודל אופטימלי – כדי שלא יתפוס מטרים רבועים נוספים ובמקביל יספק את שטח השימוש המקסימלי האפשרי.

    לדוגמה, שולחן מתקפל יהיה אופציה טובה, מכיון שהוא יכול להיות קטן יותר בשעות שאינן שעות העבודה. הפתרון הקומפקטי ביותר הוא מדף מתקפל על הקיר, שניתן לקפל ולהפטר לחלוטין מרהיט שתופס מקום.

    על המדף תוכלו לאחסן קלסרים וספרים הנדרשים בזמן העבודה. אל תשימו אותם על השולחן. השולחן מיועד למחשב, ולמעמד שולחני משולב שמאחסן דפי ממו, עטים ומרקרים.

    גם לבחירת הכיסא יש לגשת בכובד ראש. כסא משרד מגושם עם גב גבוה ומשענות יד רחבות בהחלט לא יהיה נוח בדירה קטנה.

    עדיף לבחור כיסאות קומפקטיים, אך יחד עם זאת נוחים. אחרי הכל, הדבר החשוב ביותר בעבודה מהבית הוא הנוחות.

    השתמשו באביזרים אלחוטיים

    כלל לא מובן מאליו אבל מאוד שימושי. עכבר או אוזניות אלחוטיות יהפכו את המקום לחופשי יותר. צרור של חוטים שהסתבכו יחד יתפוס מקום נוסף ויסיח את הדעת מהתמדה בתהליך העבודה. הטכנולוגיה האלחוטית פשוט נוחה יותר לשימוש.

    תשתמשו במחשב נייד. מובן מאליו שבשטח קטן, מחשב אישי נייח יתפוס הרבה מקום מיותר. לצורך העבודה כדאי לבחור מחשב נייד שניתן להזיזו בכל עת, להעביר לאזור אחר בדירה, או אפילו לקחת אתכם וללכת לעבודה בחלל משותף או בית קפה כדי לשנות את האווירה.

    לרכישת דפי ממו לעבודה נוחה מהבית צרו קשר עם דפוס מרקשטיין.

    דפי ממו ממותגים

    בעולם של היום, ישנן דרכים רבות לאחסן מידע. אפליקציות פתקים שונים שימושיות מאוד במחשבים וטלפונים שלנו, כדי לרשום הערות, תזכורות ומידע הכרחי. עם זאת, עדיין ישנם אנשים רבים המעדיפים להשתמש בנייר מיוחד עבור פתקים בגדלים שונים המודבקים כבלוקים אסתטיים וצבעוניים. הדפים הללו נקראים דפי ממו.

    בדפוס מרקשטיין ניתן להזמין דפי ממו ממותגים עם לוגו של החברה כמתנה לחברים או ללקוחות וכך לקדם את המותג שלכם.

    לאיזה מטרה אנחנו צריכים דפי ממו ממותגים?

    בלוק דפי ממו ממותגים משמש לרשום את המידע הדרוש על ניירות. דפי ממו הנמצאים על השולחן העבודה, יעזרו לרשום את המשימות היומיות בקלות ובמהירות. ניתן לשים אותם גם בתיק.

    יש אנשים שמשתמשים בדפי ממו כדי לרשום את כל התוכניות שלהם לכל יום. מוצרים מקוריים עוזרים לארגן את יום העבודה, לחלק משימות לאורך זמן, ולא לשכוח אירועים חשובים. בעזרת בלוקים יוכלו עובדי הארגון לרשום מידע, נתונים על לקוחות. לדוגמא, על ניירות קטנים שעליהם מודפס לוגו ייחודי של הארגון, ניתן לרשום תזכורת ללקוח על ביקור במרפאה או מכון יופי.

    סוגים של דפי ממו ממותגים

    דפי ממו מחולקים לסוגים שונים. בלוקים אוניברסליים עם ניירות קטנים מגיעים בגדלים וצורות שונות. בלוקים מרובעים של פתקים פופולריים מאוד בקרב קונים רבים. קיימים בשוק כמה סוגים של דפי ממו:

    בלוקים דפי ממו בגוון לבן.

    דפי ממו צבעוניים – מקוריים, נראים יפה ומושכים את תשומת הלב של הלקוחות.

    דפי ממו עם פס דבק במגוון גדלים, עיצובים וגימורים.

    דפי ממו ממותגים עם פס דבק שימושי מאוד במרכזים רפואיים לסימון תרופות לטיפול. גם תוכלו לראות אותם בכמויות גדולות מודבקים על הקיר במשרדי נדל"ן, כדי שהעובדים לא ישכחו ליצור קשר עם לקוחות שפנו למשרד.

    דפי ממו יכולים להיות מוצרי קידום מכירות ייחודיים. בלוקים יכולים לכלול עד 1000 גיליונות, כך שגם בשימוש יומיומי הם יכולים להחזיק מעמד זמן רב.

    בזכות דפי ממו ניתן לעשות הרבה משימות ביום עבודה ולא לשכוח את הדברים הכי חשובים.

    ניתן להזמין בלוקים של דפי ממו איכותיים במגוון צבעים בדפוס מרקשטיין דרך השארת פרטי הזמנה באתר או יצירת קשר טלפוני.

    לקבלת הצעת מחיר משתלמת

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      Skip to content