לקבלת הצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    יומנים בעיצוב אישי

    יומנים בעיצוב אישי

    יומן שבועי ממותג

    כולל:  יומן ממותג עם כריכה קשה ותדביק למינציה.

    דפי היומן עד סוף דצמבר.

    דפי פנים 80 גרם, מודפסים בצבע אחד.

    היומן כולל תחזית שנתית של השנה הבאה.

    גימור ספירלה מתכת.

    את הכריכה ניתן להדפיס עד 4 צבעים, בעיצוב אישי לפי דרישת הלקוח.

    לבקשת הצעת מחיר

    מידות
    כריכה
    דפי פנים
    חיבור
    לקבלת הצעת מחיר
    back חזרה לעמוד הקודם

    לקבלת הצעת מחיר משתלמת

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      יומנים בעיצוב אישי – כל מה שכדאי לדעת

      בכדי להרגיש ממש בעלי עסקים בכל האיברים, אז יומנים בעיצוב אישי בו מוטבעים לוגו ושם בית העסק שלכם, הינו מיתוג בכל מובן המילה. יומנים בעיצוב אישי הינם יומנים שבועיים כאשר על גבי הכריכה החיצונית  והדפים הפנימיים אתם יכולים לתייג את שם בית העסק שלכם יחד עם לוגו בית העסק שלכם. יומנים בעיצוב אישי הם מוצר שיווק חדשני בו אתם יכולים ליהנות יומן שבועי ולוח שנה ממותג . בכדי ליהנות בשנה חדשה בה מתנהלים מתוך יומן שבועי עם עיצוב אישי, תוכלו ליהנות משלל עיצובים מגוון עבור יומנים בעיצוב אישי עם בית דפוס מרקשטיין, המעניק שרותי הדפסה מתקדמים למעלה מ-70 שנה.

      כאשר מדובר על יומנים בעיצוב אישי עליו מוטבע שם בית העסק שלכם והלוגו הוא יכול לשמש אתכם באופן פרטי כאשר כל מי שנפגש אתכם לפגישה עסקית לא יוכל להתחמק מהלוגו הקיים על היומן האישי שלכם. תוכלו להעניק יומנים בעיצוב אישי גם ללקוחות הנאמנים שלכם שהולכים אתכם כברת דרך. זוהי בהחלט מתנה שי שבה השקעה לתווך ארוך. ומה עוד כדאי לדעת על יומנים בעיצוב אישי, הינה לפניכם:

      יומנים בעיצוב אישי – מידע נוסף

      • יחד עם יומנים בעיצוב אישי אתם יכולים להעניק ללקוחות שלכם גם לוחות שנה מעוצבים בדגמים משתנים בין אם מדובר על לוח שנה תלוי על קיר או לוח שנה ממוגנט או שמונח על גבי השולחן
      • כל תהליך עיצוב של יומנים בעיצוב אישי, כמו גם לוחות שנה, אתם מעצבים אותם על פי הבחירה האישית שלכם, כאשר איש גרפיקה מקצועי יבצע עבורכם את עבודת הסקיצה הראשונית, על פי הבחירות שלכם, ולאחר שתישלח אליכם הסקיצה לאישורכם, תוכלו להנות מיונים בעיצוב אישי כמו גם מלוחות שנה מקוריים שלכם
      • בדרך כלל כאשר אתם מעצבים את היומנים שלכם כמו גם את לוחות השנה רצוי שלא העמיס על העין עם כיתוב יתר מלבד הדברים ההכרחיים כגון שם בית העסק, לוגו בית העסק ופרטים טכניים הכרחיים נוספים בלבד.

      סיכום דבר

      יומנים בעיצוב אישי כמו גם לוחות שנה, הם הטבעת חותמת שיווק מעולה עבור בית העסק שלכם בין אם אתם מעניקים אותם כמתנת חג עבור קהל הלקוחות שלכם, ובין אם הם מונחים על גבי שולחן העבודה שלכם במשרד, בו יכול כל מי שנכנס אל בית העסק שלכם להבין בלוח שנה ויומן מעוצב עם לוגו בית העסק שלכם, זהו מהלך שיווקי מוצלח ביותר, ואתם לא צרכים להוציא סכומי כסף אדירים. כנסו כעת לאתר בית דפוס מרקשטיין והזמינו את יומנים בעיצוב אישי.

      יומנים ממותגים

      בשביל להרגיש בכל רמ"ח האיברים כי אתם בעלי עסק אמתי רציני ומשגשג, אתם צרכים לשאת בגאון כל מוצר הנושא את שם בית העסק שלכם ואת לוגו בית העסק בכל מקום בו יתרשמו הלקוחות שלכם כי אתם עסק רציני. יומנים ממותגים, היא דרך נפלאה לשדר כי אתם לגמרי בתוך העסק שלכם ואתם נמצאים תמיד שם בשביל כל קהל הלקוחות שלכם. מער לזאת שאתם בהחלט יכולים כבעלי עסק המעריך את עצמו כפי שהוא באמת וכן את קהל לקוחותיו הנאמנים, במתנת יומנים ממותגים. תוכלו להשיג יומנים ממותגים אלו בבית דפוס מרקשטיין הנותנים שרותי דפוס ושרותי פרסום מתקדמים ללא פערי תיווך.

      יומנים ממותגים – הדרך להצלחת העסק שלכם

      זה לא סתם כאשר אנחנו נתקלים בבעלי עסקים שממתגים כל דבר שניתן לתיוג עם שם בית העסק שלהם ולוגו בית העסק שלהם. זה עד כמה הם חדורי מוטיבציה להצלחה לגבי הצלחת בית העסק שלהם, והם לגמרי רציניים בעניין. ואיך זה מתקשר עם יומנים ממותגים עם שם בית העסק ולוגו? הינה לפניכם כמה נקודות לתשומת לבכם:

      יומנים ממותגים הם למעשה יכולים לשמש כסמל מסחרי בו אתם מופיעים עם יומנים בהם מוטבעים שמו של בית העסק ולוגו בית העסק וכן פרטים טכניים הכרחיים נוספים כמו כתובת ומייל.

      יומנים ממותגים – כדאי לדעת

      • עם יומנים ממותגים אתם למעשה משווקים את בית העסק שלכם ללא הרף כעסק משגשג ורציני. כאשר לקוחות רואים כי בית עסק משדר רצינות הנובעת מתוך מיתוג שמו, זה מעיד על הצלחת בית העסק. לכן אין מה להסס במיתוג בית העסק שלכם גם על גבי יומנים ממותגים
      • מעבר לזאת שאתם משדרים הצלחה ורצינות עם מיתוג בית העסק שלכם בעזרת יומנים ממותגים, אתם יכולים לפנק במתנה שימושית זו גם את קהל הלקוחות הנאמנים שלכם, או כל מי שתבחרו לקרב אל בית העסק שלכם הרי כל אחד ישמח לקבל מתנה שימושית, יומנים ממותגים היא מתנה שימושית ללקוח, אבל היא כלי אדיר לשיווק מתמשך של בית העסק שלכם. הלקוחות שלכם תמיד יזכרו בכם.

      סיכום דבר

      למתג את שם בית העסק כמו גם את לוגו בית העסק שלכם על גבי פרטים המשמשים כל אחד ואחד מאתנו בחיי היום יום, זהו למעשה כלי שיווקי אדיר המשדר הצלחה ורצינות של בית העסק, וגם יכול לשמש כקידום מכירות נפלא עבור כל אותם לקוחות פוטנציאליים אם הענקת יומנים ממותגים כשי שיזכיר ללקוחות שלכם תמיד את בית העסק שלכם. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר מרקשטיין הדפסות ולהתחיל למתג יומנים.

      לקבלת הצעת מחיר משתלמת

      השאירו פרטים ונחזור בהקדם

        Skip to content